T. H . E . G E D I K S heart always in K O R E A

The diary of a gediks student, lover, wife and mommy who once lived in South Korea..NOW she's living her own life but her heart always in KOREA =)

:(

on September 11, 2008

Setahu aku la..

aku ni bukan jenis yg cepat nak moody2 la kan..

tp aku x bleh blah kalo ade org tu mcm x hargai ape aku buat utk die..

well at least “Terima kasih” pun da ckup bermakne.

Ni.. belum ape2 lg.. da sibuk komplen itu ini.. 🙁

Katenye cume cakap aje.. and aku yg cepat benar terase nye.. moody2 apela..

kalau lah kate2 tu cume percakapan je.. aku takdela nak terase lebih2 ke ape ke kan..

ni cakap2 yg buat air mate aku tibe2 mengalir and rase mcm sedih gile ah bile org tu ckp mcm tu.. rase mcm ape aku buat tu x de makne langsung la kat die..

tp nnti dikate plak aku ni cepat terase la.. cepat marah2 la.. cepat moody la..

aku xde nye mudah2 nk duk cengeng2 nangis tak tentu hala.. tp tak tau la die tgk aku mcm tu kan..

yela. aku ni je la yg moody yg mrh2.. habis.. die cakap2 tu x pk? main cakap aje.. pastu sorry.. ughh hello?

perasaan aku ni mcm mane??

aku da tolong dengan ikhlas.. katenye beli ikut aku la kan.. sebab duit aku.. ni apesal nk komplen2 plak ????

arghhhhh~!!!.. sedeyynyee.. xde mrh ape pun.. rase sedih je.. rase mcm tak dihargai langsung ah camni..

🙁


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.