T. H . E . G E D I K S heart always in K O R E A

The diary of a gediks student, lover, wife and mommy who once lived in South Korea..NOW she's living her own life but her heart always in KOREA =)

Adik-beradik no. 2??

on April 27, 2009

Through this link : supervain.com/2008/07/31/kenali-diri-dan-pasangan-dari-tarikh-lahir/

kite masuk dlm beberapa kumpulan ikut tarikh lahir kite..

and saje je la bukak2 lepas bloghop sini sane kan..

and saje nak tgk ape dorg tulis about my bdate kan..

and i suddenly shocked lah..

haha

u know why??

ok.. aku lahir 29 Januari.. Angah lahir on 29th march.. Yoyol on 2nd December…Dida on 29th November.. while adik was on 11th February..

die tulis ni..

Kalau anda dilahirkan pada 1Hb, 10Hb, 19Hb, 28Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.1

Kalau anda dilahirkan pada 2Hb, 11Hb, 20Hb, 29Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.2

Kalau anda dilahirkan pada 3Hb, 12Hb, 21Hb, 30Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.3

Kalau anda dilahirkan pada 4Hb, 13Hb, 22Hb, 31Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.4

Kalau anda dilahirkan pada 5Hb, 14Hb, 23Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.5

Kalau anda dilahirkan pada 6Hb, 15Hb, 24Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.6

Kalau anda dilahirkan pada 7Hb, 16Hb, 25Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.7

Kalau anda dilahirkan pada 8Hb, 17Hb, 26Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.8

Kalau anda dilahirkan pada 9Hb, 18Hb, 27Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.9

Do you spot any thing???

yes..

no.2
—-
Tak kira apa pun, anda akan disukai oleh semua orang kerana anda
berperanankan Bulan dan semua orang suka akan bulan. Em….bagus! Anda suka
bermimpi siang. Anda kurang berkeyakinan terhadap diri sendiri. Jadi and
perlu membuat perubahan ke atas hidup anda. Anda adalah seorang yang sukar
diramal kerana anda membuat perubahan berdasarkan masa dan keadaan. Anda
juga seorang yang mementingkan diri sendiri tetapi and mempunyai bakat dalam
muzikal, seni dan komunikasi lisan. Sikap anda seperti bulan yang datang
keredupan dan pudar jadi semua orang boleh mengetahui perubahan anda. Anda
boleh menjadi Mahatma Gandhi yang kedua kerana cinta akan keamanan. Anda
juga seorang yang bertanggungjawab dalam keluarga. Pasangan ideal anda
adalah no.2, 5, 9.

ALL OF US.. yeaa mak and abah’s daugthers are in the same group.. hihi.. sila bayangkan 5 orang yang similar to Basirah punye perangai dalam 1 rumah.. kami sume same je.. perangai sekor2 sebijik.. except abang..

abang is totally different from us.. abang lahir on 31st August..

Abang is number 4..

no.4
—-
Anda adalah seorang yang amat degil dan rajin. Mungkin anda akan menjauhkan
orang lain daripada anda kerana kata-kata anda. Anda seorang yang bertimbang
rasa akan masalah orang lain. Anda berbakat dalam penyelidikan dan seni.
Anda akan membantu ahli keluarga atau kawan-kawan yang menghadapi masalah
tanpa berfikir panjang. Anda kena berhati-hati dengan orang sekeliling anda
kerana mereka mungkin akan mempergunakan anda. Kawan-kawan anda akan
menghabiskan masa dan wang ringgit anda dan selepas itu menjauhi daripada
anda apabila anda dah tak ada nilai buat mereka lagi. Walau bagaimanapun
anda tetap seorang yang sabar dan tegas. Pasangan ideal anda adalah no.1, 8.

hehehe.. tak sangka plak all of the girls dlm kategori same ek?? hmmm.. patut laa mak selalu pening kepala melayan anak2 die kan.. kan..

then i jumped to this page.. supervain.com/2009/03/22/rahsia-jenis-darah-dan-peribadi/

im 80% sure yang aku ni darah A..*rasenye la. mcm ingat2 lupe.. but rase da betul dah*

Ape yang die ckp pasal darah A?

DARAH A
Keharmonian dan keamanan adalah matlamat utama dalam hidup anda. Anda gemar melakukan kerja-kerja secara berkumpulan dan anda juga gemar melibatkan diri dengan berpersatuan. Anda bijak bergaul dengan individu di sekeliling dan ternyata mereka juga sentiasa berasa senang untuk bekerjasama dengan anda.

Sikap sensitif, sabar, dan bertimbang rasa yang ada dalam diri anda itu melambangkan bahawa anda tergolong dalam kategori individu yang memiliki keperibadian penyayang. Walau bagaimanapun ada kalanya anda agak degil dan terlalu kuat bekerja sehinggakan tidak mengendahkan langsung waktu untuk berehat. Anda harus ingat, kesihatan juga perlu diutamakan. Jangan kerana terlalu leka dengan kerja-kerja anda itu, kesihatan diri pula yang terabai.

haha..

try yours today!!  for fun 🙂


2 Responses to “Adik-beradik no. 2??”

  1. miss coki says:

    no.9
    —-
    Anda adalah seorang yang sangat tabah dari segi fizikal dan juga mental.
    Anda mempunyai penilaian yang sangat tajam. Anda juga adalah seorang yang
    sangat dihormati dalam komuniti. Anda adalah orang yang boleh menerima
    cabaran dan berjaya dalam apa jua yang anda buat. Pada usia yang muda anda
    selalu bertentangan dengan ibu bapa anda. Tapi apabila usia anda telah
    semakin meningkat anda adalah seorang anak yang taat dan hormati mereka.
    Anda sesuai menceburi bigan kejuruteraan atau perbankan kerana orang lain
    percaya dan yakin akan anda. Anda merupakan model teladan kepada orang lain.
    Pasangan ideal anda adalah no. 3, 5, 6.

    pergggghhhh. analisis yang hebatttt..

    hebat tak dakuuu??? :16:

  2. fuyohhhh…
    sebab tu kak coki rawkkkk 😛

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.