T. H . E . G E D I K S heart always in K O R E A

The diary of a gediks student, lover, wife and mommy who once lived in South Korea..NOW she's living her own life but her heart always in KOREA =)

SNOW at INHA University 2

on January 5, 2010

tengah tunggu Kak G datang.. masa ni baru lepas makan kat kedai ajoshi feveret..Double Double.. makan 참치찌개(camchi jjigae=tuna hot stew) and 생선구이(saengsun gu-e=ikan bakar)

kak besaq stim tengok salji banyak-banyak..mata pun tak boleh dah nak bukak ke noks? Siti memang niat dia nak bergolek-golek dalam snow aje.. hahaha

kakak besaq aku tepi hi-tech..

sejuk-sejuk tapi gigih gak nak main.. balik rumah.. hamekkk.. kaki semua gatal-gatal sebab sejuk sangat.. terus curah air panas je..

OMGGG sila abai minah depan yang GEBU tu pleaseeeee


2 Responses to “SNOW at INHA University 2”

  1. nadyia says:

    hey….gediks…nmpk sgt cantik korea dimusim sejuk…

  2. Ainor says:

    wah…cntik btul korea!boleh tak sy nk fb admin..snang nk message kalo nk tanye ape2…please…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.