T. H . E . G E D I K S heart always in K O R E A

The diary of a gediks student, lover, wife and mommy who once lived in South Korea..NOW she's living her own life but her heart always in KOREA =)

Hari 1: Kesan

on April 12, 2010

Makan lepas breakfast..
jantung start berdebar-debar..
(berdebar terima panggilan dari user pun ye jugak)
perut rasa full yang amat..
tapi keep minum air..
selalunya pukul 12 dah lapar..
tapi hari ni pukul 3.30 pun tak terasa lapar lagi..
perut selalunya akan berbunyi jugak bila lambat makan..
tapi kali ini.. otak memang beritahu perut masih full dan tak payah nak makan..
selera pun hilang..
jadi aktif semacam..
buat kerja tak berhenti-henti..


4 Responses to “Hari 1: Kesan”

  1. lily lotus says:

    petang nanti mesti perut berbunyi. hehe..selamat bekerja

  2. hehe tu yang peliknye..tak berbunyi.. tapi sakit kepala la.. sebab lapa. hehehe mekasih kak lily!

  3. wanna babe says:

    miss, saya nak tanyer, kat mana boleh beli pil ni, tanpa docs presciption?
    emel saya di minahrenggo@yahoo.com

  4. Leena says:

    Nak tanya… Kat mana nk beli duromine nih? Tak nak jumpa doktor…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.