T. H . E . G E D I K S heart always in K O R E A

The diary of a gediks student, lover, wife and mommy who once lived in South Korea..NOW she's living her own life but her heart always in KOREA =)

Sup Meletup @ Desa Tasik

on January 31, 2012

 

Paling suka bihun sup daging sama nasi ayam diaa….~~~ slurrppp~~ kaw kaw adalah sedappp…tapi nak pesan sapa-sapa yang tak boleh makan kat warung tepi longkang tu memang tak kena la kalau makan kat sini.. sebab dia memang warung biase aje.. tapi bus stop..

Sup dia tu yang kaw-kaw kaler siap kaler hitam berkeladak.. memang entah berapa lama dia rebus kan.. tapi yang penting.. SODAP..
nama pun MELETUP youuu..

sini Serina pun dah pernah datang untuk Jalan – Jalan Cari Makan tuh.. so memang sedaplah kalau warung tepi jalan cenggini boleh dapat pengiktirafan JJCM kan..

So sapa yang tak try lagi tu sila lah try sebab sedappp dan murs murs aje πŸ™‚


2 Responses to “Sup Meletup @ Desa Tasik”

  1. min khaerun says:

    hero kak…bila nak nyalin???

  2. insya Allah hujung bulan 3 ni πŸ™‚

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.