T. H . E . G E D I K S heart always in K O R E A

The diary of a gediks student, lover, wife and mommy who once lived in South Korea..NOW she's living her own life but her heart always in KOREA =)

Home Sweet Home : Kebun

on February 25, 2016

kebun
kebun4

kebun2 (1)

*pic courtesy from Google*

Nak berangan ada kebun kecik-kecik macam ni.. Rumah tu bukan besar mana pun.. memang takdak sekelumit tanah pun. Tapi berhasrat sangat nak ada kebun kecik sendiri..

Bila masak terus petik je dari pokok.. Awesome gila duduk macam tu.

In fact.. abah & mak pun tanam banyak benda kat tepi and belakang rumah sekarang..

Untung tak payah beli dah.. sayur main petik-petik aje.

Husband pun dah semangat nak ada kebun kecil ni.. Moga adalah kudrat nak start.. Berangan memang senang..nak start tu.. bukan main payah..

Amin


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.